flovers.blogg.se

ATELIA & AMANDA'S BLOGG

Skola imorgon :)

Publicerad 2012-10-21 23:49:57 i

Hoppat in i duschen och jävligt varmt vatten , värdens bästa känsla . Just nu sitter jag på soffan med pappa och bloggar med mobilen medans pappa sitter vid datorn +tv'n . Skola imorgon då , är jag den ända som verkligen ÄLSKAR måndag ? Det e faktiskt kuulllll . Imon börjar vi 9 så ja tar bussen 8.09 och kanske träffar atelia :) . (Vi går i samma skola ). I nästa inlägg kommer jag skriva lite om mig Hahah. Atelia gör det nog också .. Puss på er nuuuu
:)

Amanda <3

Kommentarer

Postat av: Sod

Publicerad 2012-10-22 22:55:38

åh gud vad skönt!! :)

Svar: Jaaaaaaaaaa ♥ !
ladieswithfashion.blogg.se

Postat av: lena andersson

Publicerad 2012-10-22 22:56:03

jag gillar inte att duscha :/

Svar: Okej Lena!! ♥
ladieswithfashion.blogg.se

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-10-22 22:56:36

gött! :D

Svar: ♥♥ a det är gött
ladieswithfashion.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela